Par projektu
Tīmekļvietņu vienotā platforma piedāvā pēc vienotiem principiem veidotas, mūsdienīgas un ērti lietojamas valsts iestāžu un pašvaldību mājaslapas.
Par projektu
Tīmekļvietņu vienotā platforma piedāvā pēc vienotiem principiem veidotas, mūsdienīgas un ērti lietojamas valsts iestāžu un pašvaldību mājaslapas.
Projekta īstenošanā piedalās sadarbības partneri:
Projekta budžets ir 2 miljoni eiro. 85 % jeb 1,7 miljoni eiro tiek segti no Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma.
Projekta uzturēšanas izmaksas desmit gadu periodā pēc tā ieviešanas tiek lēstas 1 705 580 eiro apmērā. Kopā ar projekta realizācijas budžetu tas veido 3 705 580 eiro lielas kopējās izmaksas. Projekta ietvaros veiktās procesu optimizācijas rezultātā prognozētie ietaupījumi pārsniegs projekta kopējās izmaksas, desmit gadu laikā sniedzot 3 106 820 eiro lielo sociālekonomisko ieguvumu.
Projekta numurs: 2.2.1.1/17/I/016
Projekta īstenošanas laiks: 05.01.2018.–04.01.2021.
Projekta īstenotājs: Valsts kanceleja
Kontaktpersona: projekta vadītāja Vita Vodinska (tel. 67082898, sūtīt e-pastu)
TVP pieteikšanās anketa, pamācības, vadlīnijas, video apmācības un citi materiāli atrodami portālā viss.gov.lv
Kas var pievienoties tīmekļvietņu vienotajai platformai?
Valsts iestādes un pašvaldības ar oficiālajām tīmekļvietnēm iestade.gov.lv un pasvaldiba.gov.lv.
Kā pieteikt savu iestādi?
Līdz 2020.g beigām platformai pievienosies jau noteiktas 60 iestādes. Šobrīd var pieteikties gaidītāju rindā, rakstot e-pastu Vitai Vodinskai (vita.vodinska@mk.gov.lv) un paužot interesi pievienoties platformai. Tiklīdz radīsies iespēja pievienoties platformai, ar jums sazināsies un aicinās aizpildīt pieteikuma formu.
Kādas ir izmaksas?
Jārēķinās, ka visām iestādēm, kuras izmanto platformu, kopīgi jāsedz platformas uzturēšanas izmaksas. Projekta īstenošanas laikā visas izmaksas, t.sk. uzturēšanas izmaksas sedz Valsts kanceleja no projekta līdzekļiem. Pēc projekta pabeigšanas (plānots, ka projektu pagarinās līdz 2021.g.30.jūnijam), uzturēšanas izmaksas būs jāsedz solidāri, tās sadalot starp visām iestādēm, kuras izmanto platformu. Līdz projekta beigām plānots, ka platformu izmantos vismaz 90 iestādes, attiecīgi katrai iestādei paredzamās izmaksas 2021.gadā lēšamas ap 2000 EUR gadā. Šī maksa ietver visu, kas saistīts ar platformas darbināšanu - uzturēšanu, izmitināšanu, atjauninājumiem, drošības un veiktspējas auditiem. Cita veida maksas nav paredzētas. Ņemot vērā, ka visas iestādes, kuras izmanto platformu ir valsts budžeta iestādes, jautājums par izmaksu segšanu tiks risināts valsts budžeta veidošanas kontekstā, veicot pārdales. Jautājums tiek skaņots valsts sekretāru sanāksmēs un sanāksmēs ar Finanšu ministriju.
Kas atbild par platformas izveidošanu un uzturēšanu?
Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 445, Valsts kanceleja ir platformas pārzinis un nodrošina:
Valsts reģionālās attīstības aģentūra ir platformas turētāja un nodrošina:
Kultūras informācijas sistēmu centrs nodrošina platformā integrēto valsts pārvaldes mašīntulkošanas servisu un platformas virtuālā asistenta darbību un uzturēšanu.
Katrai iestādei VRAA izveidos piekļuvi vienam satura administratoram ar īpašajām tiesībām – šis būs jūsu iestādes galvenais atbildīgas par jūsu tīmekļvietni. Šis cilvēks varēs izveidot piekļuves visiem pārējiem iestādes darbiniekiem, kuriem piekļuves nepieciešamas. Katras iestādes vadītājs atbild par iestādes kompetencē esošās informācijas ievietošanu tīmekļvietnē, par informācijas saturu un aktualitāti.
Kāda ir platformas pieejamība?
Platformai tiek nodrošināts augsta pieejamība - tā pieejama 99,5% laika.
Kā pieteikt kļūdas?
Par kļūdām tīmekļvietnē iestādēm, kuru lapas saturs tiek pārcelts no esošās tīmekļvientes uz jauno (jeb migrēts) uz platformu 2020. gada laikā, ir jāziņo šādos veidos:
Lapai esot izstrādē, jāraksta - ruta.zeltina@softikom.lv; janis.briedis@cconsulting.lv; ilva.iljina@cconsulting.lv; vita.vodinska@mk.gov.lv; elina@softikom.lv;
Lapai esot publiskai, jāziņo - atbalsts@vraa.gov.lv.
Kur sūtīt ierosinājumus?
Platformas pārzinis ir Valsts kanceleja, kura arī pēc projekta beigām turpinās rūpēties par platformas attīstību un jaunumu ieviešanu tajā. Ja Jums ir kāds ierosinājums platformas uzlabošanai - gan publiskajā pusē, gan administrācijas pusē - lūgums par to ziņot, rakstot uz timeklvietnes@mk.gov.lv. Jūsu pieteikumi tiks izskatīti un novērtēti, nosakot vai un kad Jūsu ideju varētu realizēt.
Vai jaunajām mājaslapām būs pieejams Google analytics?
Iestādes varēs izmantot savu esošo Google analytics kontu, kas jānorāda pieteikuma formā un VRAA to pieslēgs jaunajai mājas lapai. Kā arī platformai tiks izvedots kopējais Google analytics konts visām vietnēm.
Kur var atrast vadlīnijas, pieteikuma formu?
Dažādi noderīgi materiāli - labās prakses vadlīnijas, lietotāja rokastgrāmata, video pamācības un citi noderīgi materiāli pieejami Viss.gov.lv.