Dalībai sēdē vienmēr jāpiesakās rakstiski:

  1. Vienotajā tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portālā (turpmāk – TAP portāls) pie attiecīgā sēdes jautājuma, izmantojot slēgto kontu, ja personas pārstāvētajai institūcijai tāds ir piešķirts.  
  2. Ja personas pārstāvētajai institūcijai šāda konta nav, tad e-pastā uz adresi pasts@mk.gov.lv, iekļaujot šādu informāciju – personas vārds, uzvārds, e-pasta adrese, pārstāvētā institūcija, ieņemamais amats un jautājums, kura izskatīšanā vēlas piedalīties.  

Sēdes administrators katrai TAP portālā pieteiktajai uzaicinātajai personai stundu pirms sēdes sākuma e-pastā nosūta personīgu uzaicinājumu ar pieslēgšanās saiti attālinātai dalībai sēdē.

Uzaicinātā persona sēdei pieslēdzas, norādot vārdu, uzvārdu un pārstāvēto institūciju.

Ja Ministru kabineta loceklis uzaicinājis amatpersonu piedalīties Ministru kabineta sēdē klātienē, jāraksta pieteikums caurlaides saņemšanai.

Neskaidrību gadījumā par pieteikšanos dalībai sēdē zvanīt Dokumentu pārvaldības departamenta konsultantei  Inesei Vanagai pa tālruni +371 67082850 vai konsultantei Vitai Naglei pa tālruni +371 6708249.