07.12.2016
Valsts kanceleja

Pasniedz balvas 2016. gada atsaucīgākajiem valsts pārvaldes darbiniekiem

Ministru kabinetā trešdien, 7.decembrī, svinīgā ceremonijā Klientu apkalpošanas goda balvu “Teicams piemērs 2016” saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde, par kuriem iedzīvotāji šogad atdevuši visvairāk balsu.

Pirmo vietu šogad ieguva Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālā lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciāliste Inita Tauriņa. Otrajā vietā ir Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Ilona Zorova. Tāpat balvu saņēma Sociālās integrācijas valsts aģentūras Profesionālās rehabilitācijas atbalsta nodaļas sociālā pedagoģe Ausma Rava. Atsaucīgākās iestādes titulu saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

Ministru prezidenta Pateicības rakstus kopumā saņēma 30 valsts pārvaldes darbinieki, kuru profesionalitāti un atsaucību uzteica iedzīvotāji. Ministru prezidents Māris Kučinskis apsveikumā uzvarētājiem uzvēra: “Klientu uzticēšanās un pateicība ir augstākā balva, kuru var saņemt valsts iestādē strādājošais. Tās vērtība ir jo lielāka tāpēc, ka sabiedrības attieksme pret valsts pārvaldi kopumā ir kritiska.”

Valsts kancelejas direktors Mārtiņš Krieviņš pasākuma laikā iepazīstināja ar 2016. gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījuma galvenajiem rezultātiem. Dati liecina, ka no respondentiem, kuri ir norādījuši, ar kādu valsts iestādi viņi ir saskārušies kā pēdējo, 87 % uzskata, ka to darbinieki ir bijuši laipni, tāpat 87% uzskata, ka zinoši un profesionāli, 80 %, ka atbildīgi par savu darbu.

Valsts kancelejas direktors norāda: “Klientu balsojumi un vērtējums par valsts pārvaldes darbu parāda, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuri apzinīgi, godprātīgi un ar mīlestību pret Latviju pilda savus darba pienākumus. Šie cilvēki katru dienu veido mūsu valsti un esmu patiesi lepns viņiem pateikties par viņu ieguldījumu.”

Turpinot Labu servisa kustību valsts pārvaldē, arī šogad Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols”. Kopumā 2016. gada kampaņas laikā saņemtas 2739 balsis par valsts iestādēm un to darbiniekiem visā Latvijā.

2015. gada par labāko klientu apkalpošanas speciālisti kļuva Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas konsultante Guna Slāģe. Otro vietu ieguva Valsts meža dienesta Austrumlatgales virsmežniecības Balvu mežniecības vecākā referente Lorija Trepcova, savukārt trešo – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Vanda Bērziņa.

VIDEO

FOTO

Informāciju sagatavoja:
Aiva Skvarika
Komunikācijas departamenta konsultante
Tālrunis: 67082922; 29659107
E-pasts: aiva.skvarika@mk.gov.lv

 

Laba servisa kustības valsts pārvaldē “Teicams piemērs 2016” balvas pasniegšanas ceremonija